Pagini

Tuesday, February 14, 2012

Invitata in emisiunea "Buna dimineata OLTENIA"

Ieri am avut o zi absolut spectaculoasa! O zi de clasa I, cum ar spune Sonia Choquette (in cartea denumita "Calatorie cu viteza iubirii" care este o carte minunata... v-o recomand din inima pentru inima!).
Mi-am inceput ziua exact cu experienta pe care vreau sa v-o aduc la cunostinta: o invitatie in emisiunea matinala "Buna dimineata Oltenia" din studioul TVR Craiova.
Am fost invitata sa vorbesc despre hobby-ul meu. Sa vorbesc despre cand, cum, de ce si tot ce mai doresc eu sa transmit telespectatorilor despre acest hobby. Desi am trecut prin toata gama emotiilor din momentul in care am spus "Buna dimineata" pana in momentul in care am multumit pentru invitatie, sunt foarte fericita, acum, ca am trecut prin aceasta experienta. Am avut ocazia sa intalnesc o echipa de oameni minunati si in fata si in spatele camerelor de filmat. Absolut fantastici.... deschisi, calzi, atenti si prietenosi! Va multumesc tuturor celor din echipa!
Prietenii au inregistrat emisiunea, alti prieteni au taiat-o in doua parti pe care am sa le atasez aici ca sa le puteti si voi vedea, daca sunteti interesati:
For all those who can't understand romanian it's about an invitation on the local studio of National Television that I revceived and I went there yesterday to talk about my hobby and my jewellries. It is a very important moment for me, because I am not an artist in polymer clay, yet I had the opportunity to have such an invitation. My friends recorded the my apparition, and I show it to all of you.
PARTEA 1
PARTEA 2

5 comments:

  1. Vulpitza ,ai fost superba la emisiune ,iar emotiile pe care zici tu ca le-ai avut nici nu s-au vazut.Ai fost chiar naturala(desi nu te cunosc personal)adica nu parea ca e prima emisiune la care esti invitata.Operele tale sunt extraordinare chiar profesioniste.Mai ca ma tenteaza sa incerc si eu.
    Felicitari.Aaa si sa nu uit: arati tare bine!
    Laurra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Laurra. A fost prima mea emisiune in calitate de invitat. Prin studiouri de televiziune am mai fost, filmata... am mai fost, dar ca invitat intr-o emisiune am fost prima data. Am primit botezul! :))))
      Si nu te lasa doar tentata! Fa-o! Nu astepta! Nu exista un alt moment mai bun decat cel prezent!

      Delete
  2. Nana cartea ai cumparat-o sau ai descarcat-o?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am cumparat-o, Laura. Este una din cartile pe care le-am citit cu mare placere si care mi-au conferit liniste, armonie si bucurie.

      Delete
  3. Am comandat-o si eu sambata de pe situl care mi l-ai aratat .Sper ca maine sa o primesc.

    ReplyDelete