Pagini

Thursday, January 6, 2011

CINE SUNT EU (continuarea 1 din n)

În căutarea mea după Eu, mă întâlnesc, în continuare, cu gânduri cuvinte ce mă pot defini:
6. Sunt o copie a dublu helixului - o înșiruire, anume organizată, de patru tipuri diferite de molecule organice, adenină (A), citozină (C), guanină (G) și timină (T), astfel că am unele caracteristici comunei rasei caucaziene: osatură structurată într-un anume fel, musculatura la fel și altele personalizate: ochi căprui, păr șaten, pielea măslinie, etc.
7. Sunt copilul părinților mei și mă pot defini prin moștenirea culturală, emoțională și socială pe care ei, cu pricepere, mi-au oferit-o și m-au îndrumat să mi-o însușesc. Prin extenso… mă pot defini ca și copil al proto părinților și rezultat al moștenirilor lăsate de ei.
8. Sunt formă de energie. Așa mă învață fizica. Tot ce însemn eu sunt forțe de atracție între particulele constitutive. Și mai sunt descărcări energetice la nivel celular și neuronal. Produc energie, consum energie sunt formă de energie.
Dar gândurile, sentimentele, emoțiile, visele, dorințele ale cui sunt?
”Ale MELE, îmi șoptește un gând”.
Cine ești?
”Sunt EU”

HM! Și aici mă împotmolesc!

No comments:

Post a Comment